Du er her: Forside Erhverv Webshops Telefonpasning

Webshops og brug af Call Centre

Hvis du har en online-shop og overvejer at benytte ekstern hjælp til telefonpasning så kan du finde såkaldte telemarketing firmaer der er specialiseret i telefonpasning.

Telemarketing og telefonpasning

Hvorfor skal man bruge telemarketing firmaer til telefonpasning når det drejer sig om telefonpasning til webshops? Det kan være svært at gennemskue ofte har folk den fordom at telemarketing og kundeservice ikke harmonere. Men pointen er at du har behov for at de folk der varetager telefonpasning hos dig også kan finde ud af at sælge varen. Og det kan telemarketing bureauer pr. definition. Det er derfor jeg anbefaler at man bruger telemarkting specialister til telefonpasning, det er nemmere at lære kundeservice end det er at lære salg.

Hvis du ejer en onlineshop og har brug for hjælp ved spidsbelastninger eller i det hele taget til at passe telefonen så er det min klare anbefaling at du ser dig godt om efter et firma specialiseret i telemarketing.